  • 1. Data: 2002-03-10 17:23:43
    Temat: przemoc w rodzinie - help
    Od: "Qba" <p...@p...onet.pl>

    no wiec jest mlody czlowiek 17 lat ktory ma brata (powyzej 21). No i ten
    brat ciagle tego mlodego czlowieka obraza, miesza blotem, czesto stosoje
    przemoc fizyczna nawet z powodu bardzo blachej sprawy. Niestety rodzice sa
    na te przypadki gluszi, tzn. pokrzycza ale nastepnego dnia sytuacja sie
    powtarza jak by nic sie nie stalo... Bardzo prosze o konkretna pooc co w
    takiej sytuacji mowinien ten mlody czlowiek uczynic bo ma juz dosc podlego
    zycia...
    Porsze by dyskosja nieschodzila na off-topiki i by odpowiedzi byly powazne
    dzekoje

    Qba

  • 2. Data: 2002-03-10 18:41:28
    Temat: Re: przemoc w rodzinie - help
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Qba" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiej sytuacji mowinien ten mlody czlowiek uczynic bo ma juz dosc podlego

    Witam!
    Sugeruję Niebieską Linię www.niebieskalinia.pl :
    Telefon BEZPŁATNY
    0 800 1200 02
    czynny jest:
    -od poniedziałku do soboty:
    10:00 - 22:00
    Telefon PŁATNY dla klienta
    (0-22) 666 00 60
    czynny jest:
    -od poniedziałku do piatku:
    10:00 - 22:00
    -w niedziele i swięta: 10:00 - 16:00
    Można też napisać: p...@n...pl
    Co daje Linia - wiadomość gdzie w najbliższej okolicy można taką pomoc
    otrzymać.
    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-03-10 19:00:00
    Od: "Qba" <p...@p...onet.pl>

    > Witam!
    > Sugeruję Niebieską Linię www.niebieskalinia.pl :
    hmm bardzie mnie ciekawi stosonek prawny niepelnoletni-pelnoletni?

  • 4. Data: 2002-03-10 21:48:28
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    > hmm bardzie mnie ciekawi stosonek prawny niepelnoletni-pelnoletni?

    Eee? Co masz na myśli mówiąc stosunek prawny niepełnoletni-pełnoletni?
    Dla przestępstwa tego jest ważne m.in. to że to brat znęca się nad bratem
    (osobą najbliższą). A tak w ogóle to mówimy o art. 207 Kodeksu Karnego:
    paragraf 1 Kto znęca sie fizycznie lub psychicznie nad osoba najbliższą lub
    nad inną osobą pozostającą w stałym lub przemijającym stosunku zalezności od
    sprawcy albo nad małoletnim lub osobą nieporadną ze względu na jej stan
    psychiczny lub fizyczny, ...
    Napisz o co dokładnie Ci chodzi.
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-03-10 22:47:37
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 10 Mar 2002, Qba wrote:

    > hmm bardzie mnie ciekawi stosonek prawny niepelnoletni-pelnoletni?

    Polecam art. 207 KK.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)