    From: "Mariusz" <p...@n...grupe>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prokurator umozyl sprawe
    Date: Sat, 15 Apr 2006 10:05:36 +0100

    Wynajmuje mieszkanie kobiecie ktora zaplacila mi kaucje i pierwszy czynsz przy
    podpisaniu umowy. Niestety od tego momentu minelo juz
    ok 5 miesiecy a nie widzialem od niej jeszcze ani jednej zlotowki. Poprostu
    powiedzila ze nie zaplaci i koniec a jak ja wyrzuce to
    pujdzie na policje...
    Zlozylem w prokuraturze doniesienie o popelnienu przestepstwa. Wyludzono odemnie
    swiadczenia w postaci niezaplaconego czynsu oraz
    niezaplconych rachunkow za prad. Na dzien dzisiejszy moja szkoda wynosi ponad 4000
    zl.
    Wiecie co mi prokurator napisal???
    Napisal ze postepowanie zostalo umorzone poniewaz to nie jest przestepstwo, nie
    podpada pod kk /tu podal jakis paragraf/ . Napisal
    ze jest to wykroczenie i przekazuje sprawe do rozpaczenia przez policje...

    Pytanie: czy naprawde w Polsce wyludzenie 4000zl nie jest przestepstwem???
    prosze powiedzcie mi co policja z tym zrobi? umorzy ze wzgledu na mala szkodliwosc
    czynu ?

    Wesolych Swiat!!!