  • 1. Data: 2009-04-28 11:23:18
    Temat: prawidlowe doreczenie pisma
    Od: "gizmo" <g...@w...pl>

    witam

    jakie sa u nas w Polsce obowiazujace metody oficjalnego doreczenia pisma, np
    od adwokata reprezetujacego inna firme ? w jakim jezyku musi byc napisane
    takie pismo, czy moze byc w innym jezyku niz jezyk urzedowy odpowiedni dla
    miejsca rejestracji firmy - adresata ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-28 11:36:58
    Temat: Re: prawidlowe doreczenie pisma
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gizmo pisze:
> [...]
    > takie pismo, czy moze byc w innym jezyku niz jezyk urzedowy odpowiedni dla

    Jak oczekujesz doręczenia z Niemiec to zainteresowałbym się tym:
    http://ec.europa.eu/justice_home/judicialatlascivil/
    html/ds_information_pl.htm
    a zwłaszcza tym rozporządzeniem. Tam jest odpowiedź choćby co do języka
    doręczenia.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-04-28 12:09:31
    Od: "gizmo" <g...@w...pl>

> [...]
    html/ds_information_pl.htm
    > a zwłaszcza tym rozporządzeniem. Tam jest odpowiedź choćby co do języka

    4. Każde państwo członkowskie przekazuje Komisji następujące informacje:

    c) dostępne sposoby odbioru dokumentów;

    ale jakie to sa obowiazujace dla naszego kraju to niestetny badal nie wiem

    pzdr