  • 1. Data: 2002-09-08 09:12:11
    Temat: praca magisterska - pomocy!!!
    Od: "klasa" <k...@i...pl>

    Kto pomoże napisać pracę magisterską z prawa karnego pt. Zabójstwo ze
    szczególnym okrucieństwem? - oczywiście za wynagrodzeniem.
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-09-08 11:36:39
    Temat: Re: praca magisterska - pomocy!!!
    Od: "Eryk Rheims" <e...@p...onet.pl>

    sam napisz

  • 3. Data: 2002-09-08 18:31:56
    Od: ===Tomy=== <t...@p...pl>

    Cześć,

    >Kto pomoże napisać pracę magisterską z prawa karnego pt. Zabójstwo ze
    >szczególnym okrucieństwem? - oczywiście za wynagrodzeniem.

    Wstydź się.

    --
    Pozdrawiam:
    ===Tomy===

    GG: 203753, ICQ: 20802475

  • 4. Data: 2002-09-08 18:40:21
    Od: "lahudra" <l...@o...pl>

    > Kto pomoże napisać pracę magisterską z prawa karnego pt. Zabójstwo ze
    > szczególnym okrucieństwem? - oczywiście za wynagrodzeniem.

    co z Ciebie za student?

    Pozdr. Grzegoerz

  • 5. Data: 2002-09-08 19:10:55
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klasa" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kto pomoże napisać pracę magisterską z prawa karnego pt. Zabójstwo ze
    > szczególnym okrucieństwem? - oczywiście za wynagrodzeniem.
    > Pozdrawiam,
    > Andrzej

    Pracować za ciebie też potem będą inni? To może rzuć te studia i idź na
    bezrobotne.

  • 6. Data: 2002-09-10 10:27:01
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    Moge tylko zaoferowac "Prawnokarne i cywilnoprawne aspekty handlowania
    pracami magisterskimi i licencjackimi" :)

    Sprobuj, nic nie tracisz... >>> http://link.interia.pl/f164a

  • 7. Data: 2002-09-10 11:19:26
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Moge tylko zaoferowac "Prawnokarne i cywilnoprawne aspekty handlowania
    > pracami magisterskimi i licencjackimi" :)

    Jest to gdzies w sieci?
    Chetnie bym przeczytal.
    Serio.

    Michal.

  • 8. Data: 2002-09-10 18:19:11
    Od: "grzegi" <g...@w...pl>

    Moge pomóc, za free ale w zgromadzeniu materiałów prace sam musisz
    napisac( bo bronic ja bedziesz ty) moge ci tylko sprawdzic a moze masz coś z
    " Umów obrocie handlowym"? A mam wrazie czego prace magisterską na 5 z prawa
    bankowego " Dzialanośći PKO BP S.A." ( wrazie czego moze byc i gospodarcze)
    .

  • 9. Data: 2002-09-11 20:50:39
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    > Kto pomoże napisać pracę magisterską z prawa karnego pt. Zabójstwo ze
    > szczególnym okrucieństwem? - oczywiście za wynagrodzeniem.

    Okrutne zabójstwo za pieniądze ?
    Spróbuj w Pruszkowie.

  • 10. Data: 2002-09-11 23:24:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Sep 2002, Marcyś wrote:

> [...]
    >+ > Kto pomoże napisać pracę magisterską z prawa karnego pt. Zabójstwo ze
    >+ > szczególnym okrucieństwem? - oczywiście za wynagrodzeniem.

    Sugerujesz że w warunkach pracy napisali że "ma być
    dołączony egzemplarz modelowy" ???
    -:O

    Pozdrowienia, Gotfryd