    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ogłoszenie upadłości, a sprzedaż innych ruchomości (PPHU)
    Date: Tue, 24 Nov 2009 13:38:25 +0100

    Pewna osoba zadłużona mocno, ogłasza przetarg willi na allergo (prywatnie z
    swojego konta allegro, nie wiem co ma na celu, może osiągnięcie możliwie
    wysokiej ceny)

    Z opisu wynika, ze ta osoba jest zadłużona, przetarg ma się odbyć przez
    sąd.

    Ogłoszenie było tez w gazecie wyborczej
    na allegro jest scan

    Syndyk masy upadłościowej "nazwisko PPHU"
    zgodnie z regulamienem .... itd ogłasza przetarg itp.

    Ta sama osoba czyli dłużnik ogłasza na innej swojej aukcji, że sprzeda
    samochód
    stary warty ok 10tys, zabytek na żółtych blachach, który chciałbym nabyć.\

    Ogłoszenie willi to jako ogłoszenie oficjalne nawet nr syndyka jest,
    dzwoniłem do syndyka nic nie wie
    o jakims aucie i go to nie obchodzi, czy on coś tam ukrył czy nie, auto ma
    prywatnie na siebie,
    bo nawet scan dokumentów jest na aukcji.

    Co mi grozi jak kupie ten samochód, od kogos kto jest powaznie zadłużony.

    czy ta osoba próbuje zbyć majątek zanim zostal zajęty przez komirnika?

    Czy osoba zadłużona, jak ukryła majątek (ten zabytek) i ja kupie ta
    ruchomość
    to mogą mi to odebrać i będe musiał dochodzić swoich praw ktorych nigdy nie
    dojdę?

    jak to się ma w świetle prawa?

    dodam , ze ten zabytek ma papiery umożliwiające dalsza odsprzedaż, auto ma
    26lat.

    jak to widzicie?