  • 1. Data: 2006-06-28 12:32:46
    Temat: legalność sprzętu
    Od: "2000s" <n...@o...pl>

    Witam,
    w jaki sposób można sprawdzić legalność
    kupowanego na giełdzie sprzętu
    elektronicznego (np. laptop) ?
    Jakiś telefon na policję, spis w internecie?

    pozdrawiam,
    Lebi

  • 2. Data: 2006-06-28 12:57:15
    Temat: Re: legalność sprzętu
    Od: "majcher" <m...@t...net>

    nie ma, możesz spisać umowę ze sprzedającym, wziąć paragon, fakturę, to Cię
    wtedy chroni przed oskarżeniem o paserkę

  • 3. Data: 2006-06-28 14:22:54
    Od: "2000s" <n...@o...pl>

    > nie ma, możesz spisać umowę ze sprzedającym, wziąć paragon, fakturę, to
    > Cię
    > wtedy chroni przed oskarżeniem o paserkę

    a pieniądze które wydałem lecą w błoto?

  • 4. Data: 2006-06-28 14:30:14
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "2000s" <n...@o...pl> napisał

    > a pieniądze które wydałem lecą w błoto?

    Leca w bloto. A i tak sie powinienes cieszyc,
    ze nie pojdziesz siedziec. Znam przypadki osob, ktore
    zakupiwszy sprzet (na fakture!) zostaly zawiezione
    na policje i przetrzymane o wodzie bez chleba.

    Pozniej byly rozprawy, koszty i tak dalej.

    Neko

  • 5. Data: 2006-07-10 12:11:40
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    2000s wrote: