    From: "HajTower" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: łąmanie prawa w niewiedzy na www
    Date: Mon, 5 Mar 2007 18:32:52 +0100

    Witam
    Mam taki problem, kiedyś zrobiłem stronie www dla kolegi oczywiście za
    darmo, umieściłem na niej mapkę, jak się okazało później jest ona chroniona
    prawnie, prawami autorskimi, ale wtedy tego nie wiedziałem. Firma skierowała
    sprawę na policje, teraz nie wiem co mi mogą zrobić, strona istnieje od 6
    lat, z zakład dla którego robiłem jest mały, więc nie wiem kto będzie płacił
    odszkodowania ewentualne, mapke po tym piśmie od razu zmieniłęm.
    Pomocy