  • 71. Data: 2008-02-08 20:34:00
    Temat: Re:
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Teddy napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:foia9s$ejj$1@news.onet.pl...

    > w autobusie po raz enty pisze. Czytanie ze zrozumieniem siadlo?

    Mam zakłócenia w odbiorze sygnału i litery były niewyraźne :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 72. Data: 2008-02-08 20:46:25
    Temat: Re: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:foie8e$rdm$1@news.onet.pl...

    > Nie zrozumiałeś. Ja się nie pytam o Policję, tylko o przepis zezwalający
    > wprost na słuchanie gdziekolwiek. Każdy obywatel może słuchać gdzie mu się
    > żywnie podoba.

    Oczywiscie, choc zaprzeczyles sobie. Skoro bowiem szukasz przepisu, ktory
    zezwala wprost na sluchanie gdziekolwiek, to po co kokluzja, ze obywatel
    szluchac moze gdzie mu sie podoba?.Zasada - Quod non prohibitum, licitum!

    A co do krotkofalowcow to zgodnie z prawem telekomunikacyjnym ich stacje
    traktowane sa jako doswiadczalne, a po to, zeby nie robili niespodzianek w
    lotnictwie itp. musza przechodzic stosowne egzaminy.:)

  • 73. Data: 2008-02-08 20:49:52
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    > Użytkownik "Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja nigdy nie twierdziłem, że to jest zabronione. nie wiem, czy na
    > pewno wiesz, o czym chcesz nas przekonać.
    Nikogo nie mam zamiaru przekonywac. To raczej wbrew temu co pisze niektorzy
    twierdza, ze Policji nie wolno sluchac na ich niezabezpieczonej przed
    nasluchem czestotliwosci.:)

  • 74. Data: 2008-02-08 21:19:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4qpu75-jai.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Owszem. Tylko że stosowny przepis mówi chyba o samochodzie - jako o
    > pojeździe dostosowanym do poruszania się po drodze. A nie takim, co
    > aktualnie porusza się po drodze - bo ten musi mieć jeszcze badanie
    > techniczne.

    Czyli jak nie ma badań technicznych, to nie jest samochodem? :-)

  • 75. Data: 2008-02-08 21:21:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nikogo nie mam zamiaru przekonywać. To raczej wbrew temu co pisze
    > niektórzy twierdza, ze Policji nie wolno słuchać na ich niezabezpieczonej
    > przed nasłuchem częstotliwości.:)

    Walno i nie jest to zabronione. Zabronion jest używanie urządzenia
    nadawczego lub nadawczo-odbiorczego przystosowanego do pracy na tej
    częśtotliwości (i kilku innych przy okazji :-). Skanerem możesz sobie
    słuchać.

  • 76. Data: 2008-02-08 22:07:02
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

> [...]
    > nadawczego lub nadawczo-odbiorczego przystosowanego do pracy na tej
    > częśtotliwości (i kilku innych przy okazji :-). Skanerem możesz sobie
    Zgadnij kiedy empirycznie wywiedziesz, ze urzadzenie nie jest tylko
    odbiorcze.:) Troche cierpliwosci... za chwile dostane maila z 1 strona
    wyroku SN.:D

  • 77. Data: 2008-02-08 22:19:04
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Sygn. akt V KK 221/06
    Wystarczy?

  • 78. Data: 2008-02-08 22:20:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Teddy napisał(a) :

> [...]
    > szluchac moze gdzie mu sie podoba?.Zasada - Quod non prohibitum, licitum!

    Ja nie szukam. Wiem, że może słuchać.

    > A co do krotkofalowcow to zgodnie z prawem telekomunikacyjnym ich stacje
    > traktowane sa jako doswiadczalne, a po to, zeby nie robili niespodzianek w
    > lotnictwie itp. musza przechodzic stosowne egzaminy.:)

    Wiem. Rozmawiasz z krótkofalowcem :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 79. Data: 2008-02-08 22:24:28
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Tu musze poprzeć Maćka. W przepisie mowa o korzystaniu z częstotliwości.
    > Trudno uznać za korzystanie odsłuch. Per analogia z pasma radiowego
    > korzysta nadawca i on ma licencję, a radiosłuchaczeni są użytkownikami
    > pasma.

    W przeciwnym razie osoba tylko oglądająca samochód na wystawie była by
    uznana za jego użytkownika :)

    Pozdro Przemek

  • 80. Data: 2008-02-08 22:26:55
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4qpu75-jai.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Czyli jak nie ma badań technicznych, to nie jest samochodem? :-)

    Jest, tylko formalnie nie jest w pełni dostosowany do poruszania się po
    drogach. Kropkę na "i" stawia stacja diagnostyczna.

    Pozdro Przemek