  • From: "doncia" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jeden z czolowych sklepów internetowych
    Date: Mon, 8 Jan 2007 19:55:02 +0100

    Witam,
    w poprzednim tygodniu zakupilem w jedym ze sklepow internetowych produkt.
    W piatek otrzymalem przesylke a w niej sama faktura.
    Rozpoczalem wiec rozmowe chat z serwisem sklepu ,gdzie sie dowiedzialem ,ze
    nastala pomylka w cenie ,webmaster wprowadzil zla cene ,roznica 100zl.
    Rozmowa toczyla sie wiec dalej odnosnie wyjasnienia, rozmowca ze sklepu
    zapewnil mnie ,ze do dzis (poniedzialku) otrzymam naleznosc.
    Produkt ten to nie przedmiot tylko cos co mozna przeslac emailem.
    Emaila nie otrzymalem (mam skrzynke na profesjonalnym serwerze -zaginiecie
    emaila wiec nie mozliwe).
    Co wobec tego zrobic , email milczy a chat tak jakby mnie omijal ?
    Zglosic takie naruszenie ? Jesli tak, gdzie ?
    Pomocy.