    From: "go!" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak zaplacic alimenty komus kto ich nie chce?
    Date: Tue, 08 Jan 2008 09:47:38 +0000

    Witam

    Problem zdaje sie kompletnie nietypowy.
    Mieszkam za granica. Mam zasadzone alimenty. Chce je regularnie,
    sumiennie placic, ale moja byla zona nie chce podac mi numeru swojego
    konta. Podala do komornika ze nie place alimentow. Poprosilem wiec o nr
    konta komornika.. tez na darmo. To chociaz dane tego komornika, takze
    nie dalo rady.. Zalezy jej chyba zeby mi uroslo zadluzenie, mniejsza z
    tym, nigdy nie moglem jej pojac..
    Jak odszukac komornika ktory zajmuje sie moimi alimentami? Nie mam
    pojecia kogo i gdzie szukac, tym bardziej ze na odleglosc..

    --
    go!