eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja??? › gwarancja???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Kasztelan" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja???
    Date: Sat, 7 Dec 2002 16:32:19 +0100
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 12
    Message-ID: <ast479$9tb$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c34-171.icpnet.pl
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1039275049 10155 62.21.34.171 (7 Dec 2002 15:30:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Dec 2002 15:30:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:117662
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam pytanko co do gwarancji, a mianowicie, oddajac sprzet do serwisu,
    jestesmy zobowiazani przedlozyc im cos wiecej niz karte gwarancyjna?? I czy
    towar musi byc w oryginalnym opakowaniu?? Mam monitor Samsunga od 2 lat i
    zostal mi jeszcze rok gwarancji, kupilem go w firmie, ktora sie rozpadla,
    ale w Poznaniu znajduje sie serwis tej firmy.Tak wiec czy sam monitor i
    gwarancja mi wystarczy??

    Dziekuje za odpowiedz

    Kasztelan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1