  • 1. Data: 2002-04-29 15:05:45
    Temat: ekd
    Od: "mikuch" <m...@p...onet.pl>

    cze

    chcę otworzyć klub internetową i tak jak przy każdej działalności
    gospodarczej muszę na początek określić jej profil korzystając z EKD,
    wybrałem następujące punkty (proszę o pomoc w określeniu czy wybrałem
    słusznie):

    7133 wynajem maszyn i sprzętu biurowego łącznie ze sprzętem komputerowym
    - w moim rozumieniu - będę wynajmował sprzęt komputerowy (komputery,
    nagrywarka, skaner) bez obsługi w obrębie klubu na czas określony

    7260 pozostała działalność związana z informatyką
    - komputery będą podłączone do internetu, będą na nich udostępnione
    licencjonowane programy

    9234 pozostała działalność rozrywkowa, gdzie indziej nie sklasyfikowana
    - na komputerach będą udostępnione gry

    9305 pozostała działalność usługowa, gdzie indziej nie sklasyfikowana
    - będę drukować, obrabiać grafikę

    5212 pozostała sprzedaż detaliczna w nie wyspecjalizowanych sklepach
    - będę sprzedawać puste dyskietki i płyty CD, słodycze w opakowaniach
    jednostkowych (batony, wafle itp.), napoje zimne i gorące (jeszcze nie wiem
    czy będę sam robić napoje gorące czy będzie to robić automat na monety

    proszę o pomoc w określeniu czy wybrałem odpowiednie numery

    z góry dziękuję za pomoc
    mikuch

  • 2. Data: 2002-04-30 14:19:52
    Temat: Re: ekd
    Od: "LegiM" <m...@o...pl>

    Kilka uwag:
    Po pierwsze , nie EKD tylko PKD (Polska Klasyfikacja Działalności)
    Po drugie, PKD składa się z kombinacji czterech cyfr oraz litery. Zawsze
    wskazujemy "podklasę" danej działalności, czyli oznaczenie najbardziej
    szczegółowe. U ciebie brakuje litery Z.
    Po trzecie , nie dopisujesz nic do danej działalności.
    Np. 71.33.Z wynajem maszyn i sprzętu biurowego.

    Radzę dokładnie przejerzeć Rozporządzenie w sprawie PKD.