    From: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dluznik
    Date: Tue, 21 Dec 2010 11:14:25 +0100

    Witam

    Sprawa wyglda tak.
    Pracowalem u goscia ktory,od samego poczatku sprawial problemy. Mlody
    chlopak ktory ma dzialalnosc od 2 lat Pracowalem 3 miesiace i..
    Pirwsza wyplata, normalnie - umowa zlecenie ( tak napisane ze szkoda gadac..
    Nic nie wyszzegolnione, ile na zus ile podatku itp..
    Druga umowa ,juz zrobiona mozna powiedziec na wzor ktory dalem pracodawcy,
    czyli umowa zlecenie + rachunek z wyszczegolnionymi skladkami
    Umowa trzecia, tylko sama umowa bez rachunku ( bo miesiac sie jeszcze nie
    skonczyl ) i...
    pojawil sie problem z ostatnia wyplata. Gosc nie odpowiada na telefony, a
    jesli juz odbierze ( raz na tydzien ,dwa ) to wymysla, ze czeka na przelew,
    ze jakis kolega wiezie mu pieniadze itp. Ewidentna olewka.
    To nic, wiem, ze zadne skladki ano podatki nie oplacal, sprawdzilem...Wiec
    jak by powiedziec, jestem 3 miesiace w plecy
    Teraz, co zrobic z jegomosciem aby oddal zalegla kase, skoro nigdzie nie
    mona go zlapac ( wiem gdzie mieszka, jego rodzice ) olewa telefony..?
    Nie tylko mi jest dluzny ,wiec hmm nie sadze abym kase odzyskal..
    Teraz, gdzie sie udac? sad pracy ? windykacja ? poradzcie.

    pozdrawiam

    CeZ__134