  • 1. Data: 2006-06-11 18:44:14
    Temat: dlugi bylego meza
    Od: "KASIA" <G...@i...pl>

    Jeste po rozwodzie juz 3-lata, rozwód mialam przyznany zaocznie
    poniewaz nie mam kontaktu z bylym m ezem.5-lat temu wyjechal za
    granice.PRZED WYJAZDEM NAROBIL DLUGÓW.Po tak dlugim okresie
    niesplacania rat firma KRUK opomina sie splaty odemnie czy ma prawo,
    czy ja jako obecnie byla zona mam prawo splaty jego dlugów.

  • 2. Data: 2006-06-11 20:39:04
    Temat: Re: dlugi bylego meza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KASIA wrote:
> [...]
    > niesplacania rat firma KRUK opomina sie splaty odemnie czy ma prawo,
    > czy ja jako obecnie byla zona mam prawo splaty jego dlugów.

    'Firma' KRUK to znani naciągacze.

    Po 5 latach praktycznie wszystkie długi będą przedawnione.

    Podaj więcej szczegółów, jeśli chcesz zostać w 100% uspokojona :)

    Tzn.: jakie długi (nie chodzi o kwotę ale rodzaj zobowiązań) sprzed ilu
    dokładnie lat itepe itede

  • 3. Data: 2006-06-12 12:17:57
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał