  • 1. Data: 2005-08-20 14:38:57
    Temat: czy to jest mozliwe?
    Od: "B4st3k" <B...@p...onet.pl>

    Witam!
    moj brat ma zamiar kupic dom
    papiery ok, w ksiegach wieczystych wszystko dobrze
    jedyny problem - to dwie osoby mieszkajace w tym domu, ktore nie sa
    wlascicielami ani nie maja zadnego tytulu prawnego.
    jest to byly wlasciciel (sprzedal i sie nie wyprowadzil mimo iz zobowiazal
    sie do tego pod rygorem egzekucji) - najprawdopodobniej zameldowany, oraz
    jego partnerka zyciowa najprawdopodobniej niezameldowana
    czy to prawda, ze do ich eksmisji potrzebne bedzie wskazanie lokalu
    zastepczego? czy to prawda ze dopiero za 3 odmowa przyjecia lokalu
    zastepczego mozna ich wyrzucic "na bruk"? - tak mi podpowiedzial znajomy.. a
    chyba trwaloby to bardzo dlugo bo pewnie tych lokali socjalnych za duzo nie
    ma? (tzn jest pewnie dluga kolejka oczekujacych?)
    jakos ne chce mi sie w to wierzyc, ze prawo w taki perfidny sposob
    chroniloby oszustow - czy to znaczy ze moge wprowadzic sie gdzies na budowe
    i pozniej czekac az wlasciciel wskaze mi lokal socjalny??? albo sprzedac
    komus moja nieruchomosc i sobie w niej mieszkac smiejac sie z "frajerow" -
    nabywcow?
    dla wrazliwych dodam ze facet ktory tam mieszka to przekretas - zyje sobie
    spokojnie na sprzedanej przez siebie nieruchomosci i spokojnie twierdzi ze
    nikogo nie wpusci gdyz jest to jego nieruchomosc i szczuje psami....

    prosilbym o wskazanie podstaw prawnych
    pozdrawiam