  • 1. Data: 2002-11-14 17:46:41
    Temat: ciekawy problem
    Od: "e-matrix" <s...@w...opole.pl>

    Mam pewiem problem. Ja i mój brat pracujemy na jednym komputerze. Ja mam
    legalnego windowsa kupionego na siebie a mój brat teraz kupił licencjonowany
    program graficzny na siebie.
    Czy możemy korzystać legalnie z obu programów na jednym kompie. Każdy z nas
    zajmuje się inną pracą niezależną od siebie. Nie posiadamy żadnej
    działalności gospodarczej!

    pozdrowienia tender

  • 2. Data: 2002-11-14 18:41:51
    Temat: Re: ciekawy problem
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "e-matrix" <s...@w...opole.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nas
    | zajmuje się inną pracą niezależną od siebie. Nie posiadamy żadnej

    Nie ma tu nic ciekawego, licencja jest na komputer i kazdy może korzystać z
    tego programu.

    tatko

  • 3. Data: 2002-11-15 16:41:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 14 Nov 2002 19:41:51 +0100, "tatko1971"
    <t...@p...onet.pl> zakodował:

    >Nie ma tu nic ciekawego, licencja jest na komputer i kazdy może korzystać z
    >tego programu.

    Jasnowidzem jesteś?
    Skąd wiesz, jaka jest licencja na program graficzny, skoro nawet nie
    znasz jego nazwy?

    Prawidłowa odpowiedź brzmi - zależy od licencji i odpowiedzi należy
    szukać w niej. Są programy licencjonowane na kompa, na usera i na
    różne dziwne kombinacje (np. na serwer i liczbę jednoczesnych sesji,
    czy ilości userów nazwanych).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-11-15 18:37:53
    Od: "e-matrix" <t...@s...pl>

> [...]
    > szukać w niej. Są programy licencjonowane na kompa, na usera i na
    > różne dziwne kombinacje (np. na serwer i liczbę jednoczesnych sesji,

    ok poszperam w licencji....zdziwiła mnie troche odpowiedz tatka i juz sie
    ucieszyłem