    From: adam158 <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: chcę odszkodowanie od carrefoura
    Date: Wed, 09 Mar 2005 12:05:38 +0100

    W ubiegłym roku bylem z rodzina na zakupach w carrefour w krakowie

    przy kasach w trakcie liczenia kasjerka otrzymała telefon od kogoś
    /moze od wielkiego brata/ i powiedziała do mnie ze musze równiez
    zaplacić za czipsy które ponoc mial zjesc moj 12 letni syn na terenie sklepu
    w trakcie zakupów
    ponieważ odmówiłem kasjerka zawezwała ochroniarzy
    po krótkiej dyskusji i przepytaniu syna przeze mnie io ochronę syn
    stwierdził ze nic nie zjadł
    ochroniarz upierał sie ze wszysrko jest nagrane na kasecie lecz na moje
    nalegania ze chce to widzieć odmówił uddostepnienia nagrania video
    ponieważ sytuacja sie zoostrzała zapłacicłem rachunek za zakupu okoló
    200 zł a za te pieprzone czipsy 99 groszy nie
    pojawiwł sie przełozony ochrony i zabronił mi opuszczania sklepu i
    zostawił obok mnie 2 ochroniarz i kazał oczekiwać policji
    po dwóch godzinach jeden z ochroniarz otrymał wiadomosc przez radio
    pewnie od szefa ze policja nie przyjedzi i powiedział ze możemy sobie isć
    do domu wszyscy tzn ja ,żona syn i córka nikogo nie było stac nawet na
    przepraszam
    w związku z tym udałem sie niezwłocznie do BOK i napisałem skargę na
    działanie ochrony oczywiscie z kopią której nikt nie chciał potwierdzić
    po kolejnych połgodzinnych przepychankach pojawił sie jakis kierownik
    który przyjął skargę ale zaznaczył ze jak złoze skarge to carrefour
    pozwie mnie do sadu o kradzież czipsów przez syna
    tak tez sie stał .
    po 2 miesiacach dostałem wezwanie na policję wraz z synem
    generalnie aby sie nie rozpisywac były 2 przesłuchania sy na w mojej
    obecnosci kurator sądowy zbierał opinię osynu w okolicy iw szkole
    a finałbyl taki ze sad odmówił wszczęcia postepowania gdzyz jak był
    napisane w uzasadnieniu/ nie zostało udowodnione aby moj syn zjadł te
    p... czipsy
    nie musze chyba dopisywać ze odpowiedzi na skarge która złozylem w dniu
    zajscia nie otrzymałem
    prosze o radę czy mozna domagac sie jakiejs kasy od tych s...w
    i od czego zacząć bo nie mam ochoty tego tak zostawic
    ps w tym markcie gdzie trzymali nas 2 godziny pod straża było mnóstwo
    ludzi którzy znają żonę bo pracuje tam na osiedlu w przychodni jako
    pielegbiarka prze z pól roku potem ja pytali co sie stało

    z góry dzieki za odp .
    adam kraków