  • Data: 2006-07-11 15:50:46
    Temat: akt wlasnosci- podejrzenie o falszerstwo
    Od: "Aneta Chorbotowicz" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, sprawa wyglada tak:
    Rodzina mieszkajaca na wsi; matka, corka i 2 synow, maly domek na wsi. W
    maju tego roku matka postanowila isc i zapisac calosc dobytku
    dzieciom,wszytko bylo pieknie. Wizyta u notariusza, kazdy dostal swoja 1/3
    tego co mu sie nalezalo,sobie matka zostawila dozywotnia sluzebnosc. I nagle
    mamy lipiec i jedna z osob zlozyla wniosek u banku o kredyt i po dokladnym
    przeczytaniu akt notarialnego, zauwazyla niescislosc, otoz corka owej Pani
    jest mezatka a zapis u notariusza jest ze to osoba stanu wolnego.
    Moje pytanie brzmi jak to odkrecic i jakie plyna z tego konsekwencje, bo cos
    mi wydaje ze to juz pod falszerwo podchodzi. Prosze o pomoc jak to
    rozwiazac najprosciej, gdyz wczesniej czy pozniej cala prawda wyjdzie na
    jaw.