    From: "johnny" <j...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zostalem posadzony o przestepstwo - co dalej?
    Date: Thu, 16 Jun 2005 19:37:23 +0200

    Witam,
    Wczoraj pojawily sie u mnie dwie osoby, ktore oswiadczyly, ze kradne im
    internet, maja na to dowody i zostalem zgloszony do policji gospodarczej.
    Chodzi o internet radiowy. Jestem osoba, ktora posiada raz ze konkurencyjna
    firme a dwa ze pewna renome - takze takie zgloszenie i ewentualna kontrola
    policyjna ktora podobno mam przejsc raczej nie przysporzy mi popularnosci.
    Pytanie - co z tym zrobic? Pare watkow nizej pytalem o pakiety tcp - ktore
    maja jakoby byc dowodem w sprawie. Problem w tym, ze z tym kradzeniem
    internetu nie mam nic a nic wspolnego - zeby powiedziec wiecej do tej pory
    raczej polecalem ta druga firme (ja zajmuje sie tylko i wylacznie sprzedaza
    podzespolow komputerowych i obsluga firm - nie mam w ofercie radiowego
    internetu). Pytanie jak to "ugryzc"? Nie musze nadmieniac, ze posiadam
    wlasny dostep do sieci - wiec kradziony nie jest mi nic a nic potrzebny, ale
    w rozmowie z tymi osobami nic to nie pomoglo - jestem zlodziejem i tyle.
    Moze ktos pomoze? Nie chce zeby przez taka sprawe ucierpiala renoma mojej
    firmy i osoby.