  • 1. Data: 2007-01-27 22:04:32
    Temat: Zmiana numeru porządkowego mieszkania
    Od: "Marcin Banach" <m...@p...pl>

    Witam.

    Kupiłem mieszkanie, którego (w przeszłości) przeznaczenie powierzchni
    planowane było pod działalność gospodarczą. W związku z tym, że w budynku
    są również lokale mieszkalne, numer porządkowy mojego mieszkania otrzymał
    nietypowy nr "1.5". Po pewnym czasie, przeznaczenie lokalu zostało
    zmienione na cele mieszkalne a numer porządkowy (jako lokalu mieszkalnego
    przypadł na 20). Juz teraz korzystam z adresu korespondencyjnego na X m. 20,
    ponieważ listonosz miałby problem z dostarczeniem korespondencji, nie
    mówiąc już o domofonie itp.

    Mam pytanie:

    Jakie kroki powinienem podjąć w celu zmiany numeru mieszkania z "1.5" na
    20. Czy formalnościami w tym zakresie powinien zająć się administrator
    budynku, czy ja jako właściciel?

    Od czego zacząć? Księgi wieczyste? Zgłoszenie od którejś ewidencji
    prowadzonej przez odpowiedni organ?

    Pozdrawiam
    MARCIN

  • 2. Data: 2007-01-28 11:10:18
    Temat: Re: Zmiana numeru porządkowego mieszkania
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Sat, 27 Jan 2007 23:04:32 +0100, Marcin Banach napisał(a):

> [...]
    > ponieważ listonosz miałby problem z dostarczeniem korespondencji, nie

    Akurat w przypadku poczty problemu nie ma, składasz wniosek o dosyłanie
    korespondencji zaadresowanej na 1.5 do lokalu 20, ten sam obszar doręczeń =
    nie ma w związku z tym żadnych kosztów dodatkowych.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net

  • 3. Data: 2007-01-28 11:36:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Banach" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    \> nietypowy nr "1.5".

    A myslalem, ze takie rzeczy to tylko w (Harrym Pott)erze :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-01-28 16:30:05
    Od: "Marcin Banach" <m...@p...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com> napisał(a):

> [...]

    > nie ma w związku z tym żadnych kosztów dodatkowych.
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia

    Zastanawiam się, czy powinienem postąpić wg. n/w schematu:

    1. Wnioskować do Wspólnoty mieszkaniowej o wydanie uchały dotyczącej zmiany
    numeru lokalu.
    2. Na podstawie uchwały Wspólnoty dokonać aktualizacji danych w księgach
    wieczystych.

    I gdzie jeszcze??

    Pozdrawiam
    MARCIN

  • 5. Data: 2007-01-29 06:42:52
    Od: AdamS <a...@w...interia.pl>

    Marcin Banach wrote:

    > Zastanawiam się, czy powinienem postąpić wg. n/w schematu:
    >
    > 1. Wnioskować do Wspólnoty mieszkaniowej o wydanie uchały dotyczącej zmiany
    > numeru lokalu.

    Tak się zastanawiam czy wspólnota miała prawo dokonać takiej zmiany
    bez Twojej zgody? Jeśli tak to czy pokryje wszystkie koszty z tym
    związane (wymiana dokumentów, notariusz, itp.)

    --
    Pozdrawiam AdamS