  • Data: 2002-07-17 21:53:52
    Temat: Zmiana nazwiska
    Od: "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam male pytanie, przypuszczam, ze jak wiekszosc osob na grupie. Rozwiodlam
    sie i ponownie wyszlam za maz. Opieke nad dzieckiem sad przyznal mi. Mojemu
    pierwszemu mezowi nie zabrano praw rodzicielskich. Po wyjsciu za maz
    zmienilam nazwisko. Czy moge zmienic nazwisko corce bez wiedzy i zgody
    biologicznego ojca? Nie utrzymujemy ze soba zadnych kontaktow. Nie placi
    przyznanych alimentow. Nawet nie wiem, gdzie dokladnie mieszka. Wiem, ze w
    tym samym miescie. Corka na prawie 13 lat i bardzo chcialaby nosic nazwisko
    mojego meza i moje.

    Agnieszka B