  • 1. Data: 2022-01-02 12:59:40
    Temat: Zbrodzień TVP Kurski przeprowadził masowy test na 30_000 ludzi wartości paszportów kowidowych?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/sylwester-marzen-w-t
    vp-kuriozalny-wywiad-jacka-kurskiego-oszalaly-atak/h
    mhf2fm
    > -- 30 tys. osób które weszło w tę strefę imprezy masowej, wszyscy mieli
    > paszporty covidowe. Tylko 250 osób mogło być niezaszczepionych, ale to
    > przecież na tym powietrzu zupełnie zginęło w tłumie. Wszyscy byli
    > zaszczepieni albo pokazali paszporty covidowe -- tłumaczył.

    <ironia> No jak tak można przeprowadzać masowe testy na ludziach
    jak szczepienia i paszporty kowidowe *naprawdę* działają?! Zupełnie
    jak w nazistowskie/niemieckie obozach pracy koncentracyjnej.
    Czy mecenas Giertych złoży zawiadomienie o tej zbrodni przeciw
    ludzkości? </ironia>

    A poważniej: Jak dla mnie ta impreza to była głupota a mówiąc
    najłagodniej "zbędne (za) DUŻE ryzyko". Tyle że jak TVP Kurski
    ma tym oberwać naprawdę mocno to kilka "mitów" szczepionokowców
    będzie musiało dostać mocnego kopa w jaja. "Kopta śmiało",
    najwyżej Kurskiego wymienią.

    A mówiąc czysto prawne: Które przepisy/zarządzenia (nie podważane+ przez
    sądy) miała złamać ta impreza:
    a) choćby została przeprowadzana w sposób zgodny z deklaracjami
    b) które konkretnie "odstępstwa" stanowiły naruszenie *obowiązującego*
    prawa (szczególnie przez organizatora)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-01-02 13:28:29