    From: " Notif" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaniechanie prokuratora
    Date: Tue, 29 Nov 2005 16:12:46 +0000 (UTC)

    Cześć,

    sprawa wygląda następująco:
    złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na komisariacie.
    Sprawa dotyczyła leczenia bez uprawnień specjalistycznych. Lekarz ów oprócz
    braku specjalizacji na zakończenie wydał mi sfałszowane dokumenty. Tak się
    szczęsliwie złożyło (dla mnie), że zanim rozpocząłem leczenie u niego, byłem
    diagnozowany gdzie indziej, stąd posiadałem obfitą dokumentację, która była
    zupełnie inna niż ta którą mi wydano - potwierdziła to także biegła z
    Okręgowej Izby Lekarskiej. Zgłaszałem kilkukrotnie ten fakt komisarzowi
    podczas przesłuchania. Niestety prokurator całkowicie opuścił fakt fałszowania
    dokumentacji i nie podjął żadnych czynności wyjaśniających w tej sprawie - po
    prostu przyjął to co powiedziała pani doktor w wyjaśnieniach - oczywiście
    wyparła się zarzutów.

    Kończąc: Jestem na 100% pewny, że wspomniane dokumenty zostały sfałszowane
    i analiza to wykaże.
    Do kogo mogę złożyć zażalenie na prokutatora (jest to prokurator rejonowy),
    czy też jakie czynności ponaglające w tej sprawie mogę podjąć?

    pozdrawiam,
    Notif.