  • 1. Data: 2004-02-02 13:10:04
    Temat: Zalgłe wynagrodzenia
    Od: "J K" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Jakie konsekwencje może ponieść pracodawca, który zalega
    z wypłatą wynagrodzeń? Czy pracownik może mu zaszkodzić
    zgłaszając ten fakt do PIP, tzn. czy mała firma (inni jej
    pracownicy) może na tym ucierpieć? Do tego dochodzi jeszcze
    sprawa zaległych urlopów, lecz jest to mniej istotna kwestia.
    Proszę o informację i opinie w tych sprawach.
    Pzdr

  • 2. Data: 2004-02-02 14:11:18
    Temat: Re: Zalgłe wynagrodzenia
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > pracownicy) może na tym ucierpieć? Do tego dochodzi jeszcze
    > sprawa zaległych urlopów, lecz jest to mniej istotna kwestia.

    Jaka mniej istotna ??!!!!!!!!!!!
    Jestem w obecnej sytuacji zdania, żeby pracownikom płacić minimalnie ... ale
    nie okradać ich.
    Zgłaszasz się do PIP i masz.. inspektor powinien pilotować sprawę do końca
    aż dostaniesz wszystko

    A czy może ucierpieć pracodawca ???? to zależy .... To zależy czym dla
    Ciebie i dla niego jest cierpienie.

    pozdrawiam
    fart

    jednak mam dalej temperaturę nie pomaga żaden antybiotyk a czuję się DD.
    Lecze się sam a do lekarza i tak nie pójdę ... nie ma ..........

  • 3. Data: 2004-02-02 15:34:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    J K rzecze:
    > Jakie konsekwencje może ponieść pracodawca, który zalega
    > z wypłatą wynagrodzeń? Czy pracownik może mu zaszkodzić
    > zgłaszając ten fakt do PIP, tzn. czy mała firma (inni jej

    Może cierpią na tym inni.
    Idź z tym do sądu pracy.

    Arek

    --