  • Data: 2006-02-22 15:27:22
    Temat: Wylaczny przedstawiciel a wolny rynek...
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Mam maly problem.

    Zaopatruje swoja firme w sprzet rtv pewnej marki w UE i nastepnie sprzedaje
    za posrednictwem sklepu internetowego i nie tylko w Polsce. Wszystko
    oczywiscie legalnie na fakture... zeby nie bylo watpliwosci ;)
    Niedawno otrzymalem list z "pogrozkami" od przedstawiciela generalnego tej
    firmy w Polsce ktory mnie poinformowal ze jego firma ma wylaczonosc na
    handel tymi produktami i poki co "grzecznie" mnie prosi abym sobie
    odpuscil... w przeciwnym razie ma zamiar wszac postepowanie.

    Czy to prawda co pisze, iz moge miec klopoty natury prawnej z jego strony?
    Jesli tak to na czym polega wolny rynek?? Przeciez skoro legalnie kupilem
    sprzet na firme, zajmuje sie obrotem tego rodzaju sprzetem to chyba mam
    prawo doliczyc swoja marze i produkt dalej sprzedac.... nie pytajac sie
    nikogo o zgode... myle sie??

    Z gory dziekuje za pomoc, ew. linki do informacji na ten temat rowniez mile
    widziane.

    Pozdrawiam - Grzegorz.

    --
    KOSMED - Profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
    0-502-981-882.