  • 91. Data: 2021-11-19 18:00:01
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2021 o 13:19, J.F pisze:

    > Tak prawde mowiac, to na poczatku moze i warto bylo poczekac, i
    > zobaczyc jak inni zareguja na szczepionke.
    > Ale jest juz rok pozniej.

    No właśnie - poczekali i wynika, że wcale nie jest różowo ze
    skutecznością. Choć nie sądzę, żeby to był rzeczywisty powód
    antyszczepów - oni są nie bo nie i niec ich nie przekona - zresztą w
    sumie podobnie jak fanatyków szczepionek - zapytasz to jesteś foliarz;)

    --
    Shrek

  • 92. Data: 2021-11-19 18:02:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Przy osobach szczepionych w niektórych szpitalach nie testuje się na
    > covid, wpisuje się grypę.... Stąd tyle zachorowań na grypę w tym roku....

    Ilość bredni produkowana przez szurów antyszczepionkowych jest porażająca.

    https://audycje.tokfm.pl/podcast/114629,Niezaszczepi
    eni-na-oddziale-intensywnej-terapii-Proporcja-jest-j
    asna

    W studio: prof. Mirosław Czuczwar
    "20:1 - taka jest średnia proporcja osób niezaszczepionych do
    ~~~~~~~~~~
    zaszczepionych,
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    które trafiają do II Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii
    Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, której kierownikiem jest nasz gość
    prof. Mirosław Czuczwar."

    O bredniach antyszczepionkowców też mówił.

    Np. o podłączaniach do respiratorów. Że nie dość, że się nie chcą
    szczepić, to jeszcze uważają, że w szpitalach zabijają poprzez właśnie
    podłączenia do tej aparatury...
    Ich logika jest tak pokręcona, że aż trudno w to uwierzyć.

    Prof. tłumaczył, że w związku z tym, zamiast zgłosić się odpowiednio
    wcześnie z oczywistymi objawami (duszności, gwałtowne osłabienie itp.),
    kiedy jeszcze nie jest za późno na reakcję lekarzy i mogą coś z tym
    zrobić, to czekają aż reszta narządów zacznie odmawiać posłuszeństwa i
    nastąpią nieodwracalne zmiany w wyniku niedotlenienia (zapalenia płuc,
    niewydolności oddechowej) bo... przecież jak się zgłoszą, to podłączą
    pod respirator i w szpitalu ich zabiją...

    Efekt jest taki, że do szpitali docierają w tak kiepskim stanie,
    praktycznie już bez kontaktu, że jedyną możliwością utrzymania ich przy
    życiu jest właśnie podłączenie ich do aparatury z 20% szansą na
    przeżycie, więc większość podłączonych umiera - czyli szury wyciągają
    wniosek, że umierają nie dlatego, że się nie zaszczepili i za późno
    zgłaszają się do lekarza, lecz dlatego, że zostali podłączeni do
    aparatury...
    (tak w telegraficznym skrócie, warto posłuchać całości)

    Jak wielki bałagan mają w głowie antyszczepionkowcy, to się w pale nie
    mieści.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 93. Data: 2021-11-19 18:09:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie całkiem tak. Jeśli szczepienie chroni w 50% i wystarczy to do
    > zmniejszenia współczynnika transmisji poniżej 1, to epidmia się wypali.

    Po czym wzrośnie i jest następna fala:P Mechanizm który opisujesz to
    Wtedy gdy ozdrowieńcy nabierają trwałej (przynajmniej do czasu
    wygaśnięcia całości epidemii) odporności. Z koronawirusami niestety
    wygląda że będzie jak z grypą. Warto się szczepić na jesieni przed
    sezonem i cudów się po tym nie spodziewać. Zresztą - koronawirusy znamy
    nie od dziś i nie potrafiliśmy nigdy zrobić szczepionki "na
    przeziębienie". Przynajmniej skutecznej;)

    --
    Shrek

  • 94. Data: 2021-11-19 18:10:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2021 o 17:58, J.F pisze:

    > Dla nas gorzej, bo trzeba to uwzgledniac.

    Albo tak policzyć, żeby było 32 razy lepej:P

    --
    Shrek

  • 95. Data: 2021-11-19 18:12:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2021 o 17:55, J.F pisze:

    > W lutym raczej nie bylo ich strasznie duzo wiecej.

    Dwukrtotnie więcej - choć dalej mało.

    --
    Shrek

  • 96. Data: 2021-11-19 18:15:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.11.2021 o 18:00, Shrek pisze:

    > antyszczepów - oni są nie bo nie i niec ich nie przekona - zresztą w
    > sumie podobnie jak fanatyków szczepionek - zapytasz to jesteś foliarz;)

    Hmmm... a co dziwnego jest w tym, że "fanatyk" udowodnionego kształtu
    Ziemi traktuje "pytającego" o kształt Ziemi płaskoziemcę jak foliarza?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 97. Data: 2021-11-19 18:20:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2021 o 18:15, Kviat pisze:

    > Hmmm... a co dziwnego jest w tym, że "fanatyk" udowodnionego kształtu
    > Ziemi traktuje "pytającego" o kształt Ziemi płaskoziemcę jak foliarza?

    W tym, że na sąsiedniej grupie Bruno już nieśmiało zbliża się do
    zakwalifikowania jako foliarza, dlatego że zapytałem dokładnie o to samo
    co tu - że z danych (jego danych!) wynika że procent zgonów jest podobny
    a z konkluzji że jest 32 krotnie mniejsza szansa na zgon po
    zaszczepieniu. I pytany o to jak to możliwe też chyba coś o
    płaskoziemcach już wspominał;) A ja naprawdę chciałbym wiedzieć - może
    mają rację tylko ja chciałbym to zrozumieć, bo to ciekawe zagadnienie. A
    może ty wytłumaczysz w prostych słowach?

    --
    Shrek

  • 98. Data: 2021-11-19 19:20:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2021 18:09:19 +0100, Shrek napisał(a):

    > Po czym wzrośnie i jest następna fala:P

    Widać nie rozumiesz co to współczynnik transmisji. Dokształć się.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 99. Data: 2021-11-19 19:27:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2021 18:09:19 +0100, Shrek napisał(a):

    > Po czym wzrośnie i jest następna fala:P

    Owszem, jeśli politycy uspokojeni chwilowym spadkiem liczby chorych
    zdejmą czy poluzują obostrzenia. Założenie jest takie że nie odpuszcza
    się dopóki następują zakażenia a i po ich ustąpieniu należy stosować
    środki ostrożności wobec przyjezdnych. Przykład Nowej Zelandii - jakiś
    czas już nie mieli zakażeń, ale przyjezdni znów zawlekli chorobę i
    trzeba było bodaj zamknąć Auckland.
    Ty Shrek, masz jakąś chorą frajdę wskazywać bez przerwy na ludzką
    głupotę. Owszem, jest faktem, ale nie zapominaj że istnieje ta
    mądrzejsza połowa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 100. Data: 2021-11-19 20:08:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widać nie rozumiesz co to współczynnik transmisji. Dokształć się.

    Dzięki za poradę:P Jak zawsze w formie;)

    --
    Shrek