  • Data: 2004-07-13 19:36:50
    Temat: Urlop wychowawczy a praca
    Od: piechotka <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wygląda taka sprawa. Zwracam się z prośbą o przyznanie urlopu
    wychowawczego w zakladzie pracy, w ktorym jestem przyjęta na czas
    niokreślony w pelnym wymiarze godzin. Czy mogę calkowicie legalnie i bez
    przeszkod podjąć w tym czasie jakąś pracę np. na pół etatu? Z tego, co
    czytalam, to niby tak, ale trzeba o tym powiadomić pracodawcę. A co
    jeśli on się z tym nie zgadza? Proszę o dokladne wyjaśnienie jak to jest.

    Piechcia