  • 1. Data: 2004-04-15 13:58:38
    Temat: Umowa OC
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Jak się wykaraskać z umowy OC zawartej na pół roku na samochód,który nigdy
    ani przez moment nie był formalnie moją własnością?.Po upłynięciu pół roku
    okazało się,że umowa została zawarta na 1 rok!!(zasugerowany własnym
    życzeniem zle podpisałem) na nie moje auto,które już od dawna zostało
    sprzedane innemu właścicielowi-zostało sprzedane dokłądnie dwa tygodnie po
    zwarciu umowy OC.Ale nowy właściciel nie dostał tej umowy gdyż nie ja byłem
    właścicielem pojazdu.Dotyczy to roku 2003.Teraz żądają zapłacenia 1000
    zł!!.Jak się z tego wygrzebać?.Czy bez sądu się nie obejdzie?

    --
    Stanisław

  • 2. Data: 2004-04-16 16:25:16
    Temat: Re: Umowa OC
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "sg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > właścicielem pojazdu.Dotyczy to roku 2003.Teraz żądają zapłacenia 1000
    > zł!!.Jak się z tego wygrzebać?.Czy bez sądu się nie obejdzie?

    opisz zdarzenie blizej tzn kiedy jaka umowe zawarles i kiedy sprzedales
    samochod. Jakas szansa moze istniec :)
    wg starych przepisow (2003r.) polisa wygasa po uplywie max 30 dni od momentu
    sprzedazy.

    p.
    W,