  • 1. Data: 2004-12-24 12:40:07
    Temat: Uchylenie pełnomocnictwa w banku (również w przyszłości)
    Od: "bartek" <c...@i...pl>

    Witam grupowiczów!

    Przypadkowo zostawiłem w oddziale banku dokument ustanawiający
    pełnomocnictwo, częściowo wypełniony moimi danymi i niestety podpisany.
    Problem w tym, że ktoś niepowołany może się nim posłużyć, wpisując np.
    siebie jako pełnomocnika, bo nie podałem w tej części danych szczegółowych
    (adres, pesel itp.), a wpisane przeze mnie nazwisko pełnomocnika jest bardzo
    popularne.

    Pytanie: w jakiej formie wystąpić do banku, by anulować wszystkie
    pełnomocnictwa związane z moim rachunkiem i jednocześnie uniemożliwić
    ustanowienie jakichkolwiek pełnomocnictw w przyszłości?

    Ukłony,
    Bartek

  • 2. Data: 2004-12-24 21:10:31
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 24 Dec 2004 13:40:07 +0100, bartek naskrobał(a):

> [...]
    > pełnomocnictwa związane z moim rachunkiem i jednocześnie uniemożliwić
    > ustanowienie jakichkolwiek pełnomocnictw w przyszłości?

    najprościej i najskuteczniej to zmienić numer rachunku <czyli zlikwidować i
    otworzyć nowy>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org