  • 1. Data: 2007-11-19 20:04:29
    Temat: Stowarzyszenie, fundacja, a moze cos innego?!
    Od: Zi3lu <z...@t...pl>

    Szanowni grupowicze.
    Kilka osob planuje rozpoczac wspolna dzialalnosc ktora ma na celu
    organizacje spotkan i warsztatow ze studentami.Fundusze na dzialanosc maja
    zamiar zbierac od chetnych do wspolpracy przedsiebiorcow, a takze jesli to
    bedzie mozliwe z funduszy unijnych i skarbu panstwa(dofinansowanie
    dzialanosci na cele spoleczne).Maja zamiar jednoczesnie pobierac jakies
    wynagrodzenie dla siebie za w/w dzialnosc.I stad moje pytanie, jaka to moze
    byc forma dzialanosci?Czy czlonkowie stowarzyszenia moga pobierac
    wynagrodzenie za prace?A jak to jest w fundacji?Czytalem cos na temat
    prowadzenia dzialalnosci gospodarczej przez fundacje,ale mam metlik w
    glowie.Gdyby ktos ewentualnie znal jakas strone na ktorej moglbym samemu
    poczytac to bede wdzieczny.
    Pozdrawiam i prosze o pomoc