  • From: "Maciek C" <m...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż na aukcjach internetowych...
    Date: Thu, 18 Nov 2004 15:31:13 +0100

    Witam serdecznie wszystkich, jestem po raz pierwszy na grupie i mam
    kilka pytań dotyczących sprzedaży przedmiotów na aukcjach internetowych...
    Otóż nurtuje mnie sprawa odprowadzania podatku od sprzedaży, kiedy i w
    jaki sposób należałoby taki podatek odprowadzić? Gdzieś kiedyś czytałem że
    podatek należy zapłacić od sprzedazy przedmiotu ktorego wartosc przekracza
    1000zl. Czytalem tez, ze podatku mozna nie odprowadzac w przyadku kiedy
    przedmiot jest nasza wlasnoscia ponad 6 miesiecy... Czy to prawda? Jak to
    wyglada w praktyce? Czy groza jakies konsekwencje? Czy za sprzedaz wielu
    identycznych przedmiotow ktore nie sa moja wlasnoscia od pol roku mozna
    miec jakies nieprzyjemnosci? Czy jesli sprawa dotyczy jakichs drobnych
    kwot nie nalezy sie niczym martwic? A jak np wyglada sprawa zakupu i
    ponownej sprzedazy przedmiotu? Przykladowo kupilem cos za kilkaset zlotych
    , ale mi sie nie spodobalo i chce to od razu sprzedac?

    Maciek C