  • Data: 2006-03-15 17:23:03
    Temat: Sprzedaż mieszkania
    Od: "TmKJ" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Kupiłem mieszkanie od Spółdzielni z tytułem prawnym "ekspektatywą"
    - nie jest to mieszkanie spółdzielcze-własnościowe, tylko
    własnościowe. Za miesiąc podpisuje akt notarialny do tego mieszkania
    i od razu uruchamiam proces wpisu do KW. Chciałbym kilka dni później
    sprzedać to mieszkanie i tu pojawia się gwóźdź. Żaden notariusz
    nie chce sporządzić umowy sprzedaży, twierdząc, że mieszkanie nie
    ma KW i tym samym sprzedałbym nie nieruchomość, a wciąż
    ekspekatywę. Czy faktycznie nie można sprzedać mieszkania
    własnościowego bez KW. Czy może tu chodzi o podatki i inne
    komplikacje?