    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż czyjegoś programu. Umowa licencyjna?
    Date: Sat, 23 Feb 2002 23:18:02 +0100

    Witajcie,

    mam taką sytuację: prowadzę DG i zgłosił się do mnie znajomy, który
    chce, żebym sprzedawał jego program. Więc spoko, mam pomysł, żeby
    spisać umowę, że ja go będę sprzedawał przez rok itepe... Ale jak
    wypłacać temu gościowi kasę? Na jakiej podstawie? Nie podchodzi mi ani
    umowa o dzieło (przecież program dostaję na starcie i ja go sprzedaję
    przez rok) ani zlecenie (bo to on zleca sprzedaż mi, a nie ja jemu).

    Pytałem na grupie podatki, ale jedna osoba jeno odpowiedziała i tak
    niepewna swoich racji, więc postanowiłem Was pomęczyć... Pomóżcie,
    proszę...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)