  • 1. Data: 2002-05-22 07:47:45
    Temat: Spis powszechny - a dane osobowe
    Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    wiem, ze pewnie juz czesc grupowiczow znudzona jest tym tematem - ale
    niestety nie znalazlem w archiwum grupy odpowiedzi na moje watpliwosci.

    Otoz - gdzies uslyszalem, ze mozna nie podawac nazwiska - wtedy rachmistrz
    ma obowiazek wpisac NN - niestety nigdzie nie moglem potwierdzic takiej info
    (na stronie gov tez - jest tylko notka, ze formularz nalezy wypelnic
    obowiazkowo) - czy to w takim razie jest prawda - i czy nie zostanie uznane
    jako odmowa udzialu w spisie ?? (pytalem rachmistrza jak chodzil i sie
    umawial - twierdzil, ze to co podam to on musi wpisac)

    A jesli powyzsze jest prawda - to dlaczego rachmistrzowie przychodza z juz
    wypelnionymi czesciowo dokumentami (znam kilka potwierdzonych przypadkow
    gdzie nazwisko bylo juz wpisane - ponoc dostali je z biura meldunkowego -
    jesli tak - to po jaka ch...re ten spis ??)

    No i ktore dane mozna jeszcze nie podawac ? (dokladna date urodzenia ?? - bo
    rok to rozumiem, ze jest potrzebny do statystyk)

    pozdrawiam,
    _Taunus_

    PS: a co jesli do kogos nie przyszedl rachmistrz zeby sie umowic na spis -
    czy bedzie lazil i tak od razu bedzie chcial spisywac ?? - czy juz sobie
    odpusci ?

  • 2. Data: 2002-05-22 10:08:07
    Temat: Re: Spis powszechny - a dane osobowe
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości:

> [...]
    > ma obowiazek wpisac NN - niestety nigdzie nie moglem potwierdzic takiej
    [...]
> [...]
    > czy bedzie lazil i tak od razu bedzie chcial spisywac ?? - czy juz sobie

    Odpowiedzi należy udzielić na wszystkie pytania zawarte w formularzu A a tam
    niestety jest pytanie dotyczące dokładnej daty urodzenia oraz nazwiska.
    Wczoraj w TV ktoś się wypowiadał z GUS'u że spis jest przeprowadzany na
    podstawie nazwisk (osobowo) lecz podczas tworzenia bazy nazwiska nie będą
    wykorzystywane ponieważ chodzi o statystykę a tam nie ma opcji typu "średnia
    ilość liter w nazwisku obywatela RP". Formularz A w formacie PDF zajmuje 189
    kB więc możesz sam się z nim zapoznać i sprawdzić na jakie pytania niestety
    będziesz musiał odpowiedzieć.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-05-23 06:53:17
    Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    189
    > kB więc możesz sam się z nim zapoznać i sprawdzić na jakie pytania

    to czemu w takim ukladzie rachmistrz potwierdzil, ze moze wpisac NN i nie
    bedzie to traktowane jako odmowa uczestniczenia w spisie ?? - czyzby jednak
    wychodzilo to ich "przeszkolenie" ?

    pozdrawiam,
    _Taunus_