  • 1. Data: 2002-07-18 20:05:18
    Temat: Siedziba firmy - pytanie.
    Od: Arkadiusz 'Winger' Ślusarczyk <w...@n...pl>

    Witam,
    Chce zarejestrowac jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Jako siedzibe
    dzialalnosci chce podac mieszkanie w ktorym mieszkam z rodzicami. I tu
    pada pytanie - poniewaz trzeba podac przy rejestracji:
    2) Dowód posiadania tytułu prawnego do lokalu, w którym prowadzona
    będzie działalność (zameldowanie, umowa najmu, umowa użyczenia)

    Mieszkanie jest dzierzawione przez mojego ojca. Czy wystarczy dowod
    mojego zameldowania z urzedu miasta czy tez moze byc umowa najmu
    mieszkania od spoldzielni na mojego ojca + podpisane przez niego
    oswiadczenie iz zgadza sie na prowadzenie przeze mnie dzialanosci
    gospodarczej w tym mieszkaniu? Jak to ewentualnei inaczej zalatwic?

    --
    Pozdrowienia,
    __

  • 2. Data: 2002-07-18 20:15:58
    Temat: Re: Siedziba firmy - pytanie.
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    prowadzona
    > będzie działalność (zameldowanie, umowa najmu, umowa użyczenia)

    Od 23 stycznia 2002 już nie.
    Skreślono już ten punkt, który tego wymagał
    (Dz. U. nr 8/2002)
    Możesz sobie próbować zarejestrować
    z dowolnym adresem.

    CEZ

  • 3. Data: 2002-07-18 22:38:14
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał :

    > Od 23 stycznia 2002 już nie.
    > Skreślono już ten punkt, który tego wymagał
    > (Dz. U. nr 8/2002)
    > Możesz sobie próbować zarejestrować
    > z dowolnym adresem.

    czyli jak dobrze rozumiem mogę podać jako siedzibę (mojej DG)
    mieszkanie które aktualnie wynajmuję na tak zwaną umowę użyczenia?

    rafał

  • 4. Data: 2002-07-19 16:20:07
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    [...]
    > 2) Dowód posiadania tytułu prawnego do lokalu, w którym prowadzona
    > będzie działalność (zameldowanie, umowa najmu, umowa użyczenia)
    [..]
    meldunek NIE jest tytułem prawnym do lokalu,
    ani żadnym potwierdzeniem prawa do takiego tytułu
    jest tylko urzędowym stwierdzeniem stałego lub czasowego
    przebywania pod danym adresem

    pozdr
    KTP

  • 5. Data: 2002-07-20 01:18:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 18 Jul 2002 22:05:18 +0200), Arkadiusz
    'Winger' Ślusarczyk <w...@n...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >2) Dowód posiadania tytułu prawnego do lokalu, w którym prowadzona
    >będzie działalność (zameldowanie, umowa najmu, umowa użyczenia)

    To już niekatualne. Było coś przez rok. Teraz możesz spokojnie
    wpisywać bez okazania dowodów.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)