  • Data: 2002-10-20 20:13:41
    Temat: Re: znaki drogowe
    Od: "YoureX" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proponuje lekture tego artykulu:
    http://www.bpj.pl/z10/z10.html

    Z drugiej strony, ja mam podobny problem - tylko w druga strone.
    Otoz jest sobie wycinek terenu miedzy blokami, na ktorym stoi 10 garazy.
    Dojazd do garazy stanoiw 30 metrowy odcinek drogi ograniczony od strony
    drogi glowniejszej zakazem ruchu w obie strony z wyjatkiem dojazdu do
    garazy.
    Na przedmiotowym wycinku drogi jeden gosc notorycznie parkuje swoj samochod
    oznaczony znaczkami inwalidy. Inwalida z niego taki, ze malo co mnie dzisiaj
    nie udusil, jak mu zwrocilem uwage :)
    Wezwana straz miejska stwierdzila, ze gosc ma prawo tam stac, a co
    najciekawsze - przy takim oznakowaniu ja nie moge zaparkowac samochodu przed
    wlasnym garazem!!
    Stwierdzili, ze jezeli bedzie tabliczka "teren prywatny - zakaz wjazdu", to
    goscia wypedza stamtad.
    Pytanie - gdzie postawic taka tablice?? Czy moge ja dokomponowac do znaku
    stojacego na wlocie drogi dojazdowej, czy musze ja postawic na granicy
    prywatnej dzialki??

    YoureX