  • Data: 2007-02-23 14:46:44
    Temat: Re: zastrzezenie nazwy - jak to zrobic?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nazwy zastrzec się nie da. Zastrzec można znak towarowy ale zawsze musisz
    > wskazać klasę, której będzie dotyczyło Twoje prawo.

    Ok, dzieki, a jesli chce prowadzic dzialalnosc pod taka nazwa - przykladowo
    chce miec sklep pod nazwa slon, czyli firma slon i handlowac np owocami;) a
    ktos zaczie robic powiedzmy zapalki pod nazwa slon i wystapi o zabranie mi
    domeny, bo on na produkty o zastrzezonej nazwie i jemu sie to nalezy?
    pozdrawiam
    michal