  • Data: 2003-06-30 00:50:04
    Temat: Re: zarządca nieruchomosci/licencja
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Asia" napisał w wiadomości
    news:bdniaq$kvf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie moge bowiem znaleźć kiedy jest wymagane posiadanie licencji zarządcy
    > nieruchomości.

    Obecnie licencje powinna mieć każda osoba która zawodowo
    zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami.

    > Firma o która mi chodzi zarządza moim budynkim i trzma kolejnymi.
    > Sprawdzałam, na stronie http://www.franchising.info.pl/, że nie maja
    > licencji, a chyba przy tym zarządzaniu powinni ja mieć?

    Firma nie ma licencji bo jej mieć nie może - licencje
    na zarządzanie nieruchomościami są nadawane
    wyłącznie osobom fizycznym!!!
    Jeżeli firma ta faktycznie zarządza nieruchomościami
    (a nie np:administruje) to powinna zatrudniać
    osobę która taką licencje posiada.

    ps. co to za strona?, i gdzie konkretnie na niej
    jest ten spis?

    pozdrawiam
    Robert