  • 1. Data: 2003-10-21 19:17:35
    Temat: zameldowanie tymczasowe
    Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl>

    Witam!
    Mam pytanie: czy osoba zameldowana na stale w domu moze zameldowac kogos
    tymczasowo w tymze domu (oraz czy potrzebuje na to zgody wlasciciela) czy
    moze to zrobic tylko wlasciciel?
    Pzdr
    Yenefer

  • 2. Data: 2003-10-21 22:54:04
    Temat: Re: zameldowanie tymczasowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Było już wałkowane. Po korekcie przez Trybunał, to wystarczy, że meldujący
    się złoży stosowne oświadczenie. Niektóre urzędy podobno robią z tym
    wstręty.

  • 3. Data: 2003-10-22 08:05:29
    Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    > Było już wałkowane.

    Probowalam znalezc jakas informacje w archiwum (google) ale nigdzie nie
    znalazlam odpowiedzi na pytanie KTO moze zameldowac czasowo? Czy moze to
    zrobic tylko wlasciciel mieszkania czy rowniez kazda osoba posiadajaca stale
    zameldowanie w tym mieszkaniu (bez zgody wlasciciela)

    Po korekcie przez Trybunał, to wystarczy, że meldujący
    > się złoży stosowne oświadczenie.

    Jakie oswiadczenie?

    Prosze jesli jest to mozliwe o podanie zrodel z ktorych moglabym uzyskac
    odpowiedz na moje pytanie. Jest to dla mnie bardzo wazne...
    Pzdr
    Yenefer

  • 4. Data: 2003-10-23 14:48:09
    Od: kam <X...@X...plX>

    Robert Tomasik wrote:
    > Było już wałkowane. Po korekcie przez Trybunał, to wystarczy, że meldujący
    > się złoży stosowne oświadczenie. Niektóre urzędy podobno robią z tym
    > wstręty.

    powiedz to w Urzędzie Dzielnicy W-wa Ursynów...

    KG