    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wzajemna korekta płatności między dwoma podmiotami DG
    Date: Wed, 08 Jul 2009 14:05:19 +0200

    Gotfryd Smolik news pisze:
> [...]
    ebiega_kompensata_rozrachunkow.html

    > IMHO taki zapis to typowy "straszak" - obliczony na to, że "mały"
    > Kodeksu Cywilnego na oczy nie widział i uwierzy, że sam musi
    > zapłacić, mimo że "duży" mu zalega z płatnością.

    Kolejny argument za tym, żeby jakieś podstawy prawa w szkole wykładać.
    I to najlepiej w podstawówce.
    Cywilne, pracy, prawa konsumenta, ogólnie obowiązki podatkowe, jak
    postępować z urzędami (jakbym ostała dychę za każdego, kto złożył "coś"
    do urzędu, nie ma kopii, potwierdzenia nadania i nie pamięta co tam
    pisał to byście mnie tu nie zobaczyli, siedziałabym sobie na jakiejś
    tropikalnej wyspie).

    Bo czasem czytam gazetach jak to znowu jakiś obywatel został wcyckany
    przez urząd, dużą firmę itp tylko dlatego że zignorował jakieś pismo,
    nie poradził się kogoś kompetentnego, nie zadzwonił, nie zapytał,
    podpisał co podsuwali i nie czytał drobnych druczków.
    I budzi się z ręka w nocniku.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813