    From: gazebo <g...@c...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie a roszczenie finasowe
    Date: Mon, 02 Nov 2009 12:33:53 +0100

    Użytkownik spp napisał:

    > A co jest twoje?
    > I tak na zwolnieniu z obowiązku wykonywania pracy jesteś daleko do
    > przodu. :)

    Dobra. Jeszcze raz. Wypowiedzenie otrzymałem i podpisałem prawidłowo
    jeśli chodzi o sam termin wypowiedzenia. Nie zgadzają się daty wymogu
    wykorzystania zaległego urlopu. Są wstecz w stosunku do daty podpisania
    wypowiedzenia. Więc moje to ekwiwalent za zaległy urlop. I o to właśnie
    pytam. Jak tego dochodzić?

    PS Czy ja wiem czy tak jestem do przodu. Fakt zwolnienia mnie ze
    świadczenia pracy nie oznacza, że mają mi przepaść inne należne mi
    świadczenia. Pieniądze raczej na ulicy nie leżą.

    --
    bla