    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek w autobusie miejskim
    Date: Mon, 7 Feb 2005 00:36:43 +0100

    > Dlaczego?

    Bo naciagaczy jest wielu a w komunikacji obowiazuje procedura. Przy zdartej
    skorce musi byc Nadzor Ruchu, Policja, Pogotowie i troche innej biurokracji.
    I kolejna sprawa jak rozumiem udowodnisz bez problemu ze jechalas autobusem
    linii tej a tej o numerze takim to a takim a obslugiwal go kierowca o tym
    czy innym numerze. Jesli bedziesz znala te informacje pozostaje jeszcze
    udowodnic, ze stalo sie to tobie w tym autobusie w wyniku zdarzenia. Moze
    byc tak ,ze Astaroth widziala wypadek a teraz naciaga choc nikogo nie
    pomawiam o to ... byc moze byla w srodku i tam doznala urazu albo wchodzila
    do domu i ktos "douczony" wymyslil ten odszkodowawczy biznes. Co do
    regulaminu to wystarczy, ze w regulaminie przewozow bedzie zapis, ze pasazer
    ma obowiazek sie trzymac i bedzie po ptakach.
    Osobiscie nie bardzo chce mi sie wierzyc aby sarna w spotkaniu z autobusem
    wazacym blisko 20 ton spowodowala takie obrazenia. No moze podczas hamowania
    ale czyja to wina, ze pasazer sie nie trzymal ??
    Pozdrawiam Maver