  • Data: 2003-12-31 07:25:10
    Temat: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Od: "vill" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bt0h85.3t8.1@p.i.k.i...
    > Użytkownik "Marcin S." <t...@x...pl> napisał w
    > wiadomości news:bst8d0$idn$1@inews.gazeta.pl

    > Także "widzę ciemność" i słuszną z resztą gdyż w okolicach
    > przejść dla pieszych należy zachować *szczególną* ostrożność.
    >
    > Nie zmienia to jednak faktu iż nie ma potrzeby cytowania całego
    > posta (wraz z podpisem!) aby udzielić odpowiedzi
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "Wszystko co kradzione to czysty zysk."
    > www.amikom.com.pl
    Witam
    Powinienes wziasc sobie adwokata prywatnie tym bardziej jak masz wrazenie ze
    z urzedu gosc nic nie robi zeby ci pomoc.
    Wg. mnie to bez kary sie nie objedzie, siedziec nie bedziesz ale prawko to
    ci szybko chyba nie wroca. W takich sprawach jeszcze nie slyszalem zeby
    kierowca wygral w 100% nawet z pijanym przechodniem. Napewno ze wzgledu ze
    to byly dzieci wg. mnie sad powinien zastosowac jakas kare pieniezna bo
    dorosly mogl przewidziec sytuacje i wychodzac z za tego samochodu zwrocic
    uwage czy cos nadjezdza u dzieci w tym wieku raczej nie mozna oczekiwac
    takich przewidywan.
    Pytanie jeszcze czy jestes w stanie udowodnic ze ten samochod skrecal w lewo
    czy faktycznie zatrzymal sie przed przejsciem. To i tak chyba nic cie nie
    ratuje bo z tego co wiem szczegolnie w obrebie przejsc nie powinienes byl
    robic tego manewru tylko poczekac az gosc zjedzie w lewo. I na koniec troche
    te odleglosci wszystko dzialo sie na 10 metrach przed przejsciem ewidentnie
    brak zachowania szczegolnej uwagi.
    Wez sobie adwokata, pijany nie byles, dziewczynki z tego wyszly prawie bez
    szwanku najgorszy nie jestes.
    vill
    P.S. sorry za zabawy w sedziego taki humor na nowy rok szczesliwego
    wszystkim.
    P.S. A tak na marginesie ostatnio ludzie coraz gorzej przechodza przez
    ulice. Skonczyly sie nauki w przedszkolach i szkolach? Mnie uczono ze
    przechodzi sie w grupie i to jeszcze dzieci z podniesiona reka a teraz to
    kazdy chodzi jak chce.