    From: "demo" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem lokalu
    Date: Wed, 6 Feb 2008 14:21:08 +0100

    > Jedynym rozsądnym wyjaśnieniem tego stanu jest to, że juz po zawarciu
    > umowy z Tobą właściciel lokalu go złośliwie przebudował w taki sposób, by
    > nie spełniał tych warunków. No bo inaczej, to chyba można było z łatwością
    > tam wejść i się zorientować, czy spełnia, czy nie. Właściciel lokalu
    > niekoniecznie w ogóle musi się znać na tym, jakie warunki stawia Sanepid -
    > zwłaszcza, ze one często zależą od rodzaju planowanej działalności
    > gospodarczej i niekoniecznie są jednakowe dla wszystkich.
    >
    > Przebudował ten lokal po podpisaniu umowy, czy Ty nawet tam nie zajrzałeś?

    Nie bylo mozliwosci aby obejrzenia lokalu przed przetargiem. Poprzedni
    wlasciciel po prostu nie chcial mnie ani wlasciciela wpuscic... Twierdzil ze
    teraz on go dzierzawi i sobie nie zyczy przegladania katow przez nikogo.

    Dla mnie akurat dziwny jest fakt, ze ktos dzierzawi mi lokal gastronomiczny
    ktory tak naprawde nim nie jest. To tak samo jakby ktos powiedzial ze ten
    lokal to fajne trzy pokojowe mieszkanie, ale nie ma mozliwosci go teraz
    obejrzec, a po podpisaniu umowy i opuszczenie go przez poprzedniego najemcy
    okazuje sie ze to akurat lokal gastronomiczny i do mieszkania nijak nie
    podobny.

    Poki co trzymam sie jednego. W umowie wlasciciel napisal ze dzierzawi mi
    lokal gastronomiczny. Na tym etapie interesuje mnie tylko, czy mozna
    dzierzawic X mowiac ze to Y.