    From: "demo" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem lokalu
    Date: Tue, 5 Feb 2008 14:00:52 +0100

    > Jeśli w umowie jest, że on Ci wynamuje lokal, a pod gastronomię Ty sam
    > masz sobie przygotować no to masz problem.
    >
    > Może być w umowie, że wynajmujący przygotuje Ci warunki, ale pewnie nie za
    > darmo.

    W umowie jest lokal gastronomiczny. A teraz mam taki sobie lokal
    gastronomiczny co nie spelnia warunkow sanepidu...

    Moze uda sie podczepic pod zle przeprowadzony moim zdaniem przetarg. Nie
    moglem zobaczyc lokalu przez przetergiem, poniewaz poprzedni najemca sobie
    nie zyczyl, a wynajmujacy nie mieli (niby) planow lokalu, inst. elek.
    itp.... Co o tym sadzicie?