  • Data: 2006-08-26 18:43:28
    Temat: Re: wyksztalcenie wyższe ... - kwaśniewski
    Od: "Kot Behemot" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej W. <maciej@no_spam.pl> napisał(a):
    > Kłamał bo się tytułował magistrem ekonomii. Kłamał, kłamał i jeszcze raz
    > kłamał. W 1992 roku żeby się tytułować magistrem również trzeba było
    > obronić pracę i uzyskać dyplom. Tutaj nie sądzę żeby się coś zmieniło.
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    Z tego co wiem on nie twierdził, że jest magistrem ekonomii tylko że ma
    wyższe ekonomiczne, a to może być róznica (jeśli jest różnica w treści
    ustawy z 92 i 2005 odn. kryterium wyższego wykształcenia). Tego magistra to
    mu wpisał jakis urzędnik sejmowy bez jego wiedzy, potem dziennikarz
    powtórzył i zrobiła się afera.