  • 1. Data: 2006-02-01 18:11:06
    Temat: www.znak.pl cena w pln i euro ..
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

    Obok cen w PLN sa ceny w euro, a pan na informacji upacie twierdzi ze w euro
    płacic nie można ...

    czy to nie jest jakies wprowadzanie w błąd, ja akutrat dysponowałem gotówka
    w euro..

  • 2. Data: 2006-02-01 19:02:34
    Temat: Re: www.znak.pl cena w pln i euro ..
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > czy to nie jest jakies wprowadzanie w błąd,

    Nie. Chyba że przliczają po kosmicznym kursie:-)
    Oni po prostu wyręczają Cię w przeliczaniu gdybyś nie znał wartości złotówki a
    Ty jeszcze narzekasz.

    K.

  • 3. Data: 2006-02-01 19:34:44
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

    no wąłsnie sie tak tłumaczyli, ale mnie ktoś kiedys uczył ze jesli jest cena
    podana to ona w jakiś sposob zobowiązuje, a tam nie doptrzyłem sie ze cena w
    euro to tylko informacja, a płacic mozna tylko pln...

  • 4. Data: 2006-02-01 20:45:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Konrad Rokicki napisał(a):
    > no wąłsnie sie tak tłumaczyli, ale mnie ktoś kiedys uczył ze jesli jest cena
    > podana to ona w jakiś sposob zobowiązuje, a tam nie doptrzyłem sie ze cena w
    > euro to tylko informacja, a płacic mozna tylko pln...

    Prawnym środkiem płatniczym w Polsce są bilety NBP (i bilon), a nie Euro.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-02-01 21:31:56
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Konrad Rokicki napisał(a):
> [...]
    > płacic nie można ...
    >
    > czy to nie jest jakies wprowadzanie w błąd, ja akutrat dysponowałem gotówka

    w polsce waluta jest PLN nie Euro. pozatym jesli by patrzec na to co
    pisza na stronach lub mowia w reklamach (pisza na ulotkach) i jesli
    musialoby to byc zgodne ze stanem faktycznym to moznaby bylo wiekszosc
    firm po sadach ciagac ;)

  • 6. Data: 2006-02-01 21:40:56
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

    > Prawnym środkiem płatniczym w Polsce są bilety NBP (i bilon), a nie Euro.

    no ale jak wystawiają cene w euro to powinni rowniez uznawać taką walute,
    koles probował mi mówiźć ze w polsce nie mozna płacić w euro, a jednak
    supermarkety uznaja euro ..

  • 7. Data: 2006-02-01 21:45:21
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

> [...]
    > byc zgodne ze stanem faktycznym to moznaby bylo wiekszosc firm po sadach

    to jesli ktos bedzie reklamował ze ma do sprzedania mercedesa po 100 zł, a
    potem bedzie sie tłumaczył ze chodziło o 100 tys i się pomylił to jest to
    zgodne z prawem ??

  • 8. Data: 2006-02-01 22:12:26
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Konrad Rokicki napisał(a):

    > to jesli ktos bedzie reklamował ze ma do sprzedania mercedesa po 100 zł, a
    > potem bedzie sie tłumaczył ze chodziło o 100 tys i się pomylił to jest to
    > zgodne z prawem ??

    niewiem czy jest to zgodne z prawem czy nie, lecz z tego co sie
    obserwuje to chyba jest to zgodne

  • 9. Data: 2006-02-01 22:56:46
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > to jesli ktos bedzie reklamował ze ma do sprzedania mercedesa po 100 zł, a
    > potem bedzie sie tłumaczył ze chodziło o 100 tys i się pomylił to jest to
    > zgodne z prawem ??

    Zgodne. Moze nawet napisać że sprzeda Mercedesa za 99 gr a potem nie przyjąć
    twojej oferty.
    Zamiast zadawać tyle pytań polecam przeczytać grupę. Znajdziesz w ciagu
    ostatnich dwóch miesięcy odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.

    K.

  • 10. Data: 2006-02-01 23:02:34
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    K.Mackiewicz wrote:
    > jesli by patrzec na to co
    > pisza na stronach lub mowia w reklamach (pisza na ulotkach) i jesli
    > musialoby to byc zgodne ze stanem faktycznym to moznaby bylo wiekszosc
    > firm po sadach ciagac ;)

    Jeśli stąd wnioskujesz, że zgodne ze stanem faktycznym być nie musi, to źle
    wnioskujesz.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>