  • Data: 2013-01-10 21:40:35
    Temat: Re: wskazanie sprawcy wykroczenia fotoradar straz gminna
    Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-10 09:36, Kris pisze:

    > http://www.voila.pl/284/vv3pg/
    > Podałem im imie nazwisko serie nr dowodu, pesel i adres zameldowania.
    > Jak widzisz nie wystarczyło im to.
    > Ale do sądu się nie odważyli podać;)

    dostalem pismo ze wbrew obowiazkowi nie wskazalem strazy gminnej w
    malechowie komu w dniu .. powierzylem auto do kierowania w oznaczonym
    czasie...
    a ja im podalem
    napisalem na kartce potem jeszcze im dowozilem cos jeszcze raz bo sie
    rozczytac nie mogli to mnie komendant wezwal i powiedzial ze on na
    zdjeciu widzi kto kierowal
    a ja powiedzialem ze na tym zdjeciu ktore ja otrzymalem nie widze i wiem
    ze nie widac poniewaz jest ciemne bardzo... i skoro nie rozpoznaje kto
    kieruje an ie pamietam to przypuszczam ze to ta osoba i ja wskazalem...

    to teraz na dorba sprawe moge zaskarzyc straz miejska gminna o
    wprowadzenie sadu w blad ... i probe oszustwa
    a sam pisac odwolanie ze wskazalem sprawce i jeszcze raz go w odwolaniu
    wpisac?