    From: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie policji
    Date: Sat, 23 Jan 2010 20:23:13 +0100

    Użytkownik "Papo Smurf" <S...@z...sa> napisał w wiadomości
    news:hjfg6q$om3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > więc czy milicja ma obowiązek spisywania protokołów z zawiadomień, czy
    > zależy to od widzimisie?

    Policja - od 20 lat bez mała. Co do spisywania protokołów, to zależy czego
    zawiadomienie dotyczy i w jakiej formie jest składana.

    > osoba pamięta że nic wtedy nie podpisywała, nic milicja nie spisywała,
    > nic nie notowała, a więc domyślam się ze żadnego protokołu nawet nie
    > spisała, zastanawia mnie tylko jki był sens ekspresowej interwencji chyba
    > całego posterunku jeśli nawet nic nie napisali, nie spisali zeznań
    > swiatka?:O)

    Napisz ogólnie, czego to zawiadomienie dotyczyło.

    > jak uzyskać do niej wgląd, albo do tej konkretnej interwencji?

    Napisałem już. WYstąpić pisemnie.

    > ok, dzięki za info, sprawa dotyczyła przestępstwa dlatego że tak była
    > zdefiniowana w pewnej ustawie, dlatego osoba to zgłosiła:O)

    Napisz po ludzku, bo mi się nie chce domyślać się tych pewnych ustaw.
    Generalnie przestęstwo polegające na niezawiadomieniu dotyczy szpiegostwa,
    morderstwa i moze jeszcze czegoś podobnego, bo m isię nie chce szukać. No i
    osób pełniących funkcje publiczne, które o przestępstwie dowiedziały sie w
    związku z pełnioną funkcją - w pewnym zakresie, co wymagałoby szerszego
    omówienia.

    > wiesz, ja nie wiem czy coś w tej sprawie trzeba było wszczynać, czy kto
    > się tym tematem miał zając, chodzi tylko o sam fakt zgłoszenia policji
    > pewnego faktu, o nic wiecej, żeby potem w razie czego było że to zdażenie
    > było zgłaszane, policja przybyła, ale włąściwie po co?:O) skoro nic nie
    > spisała to wygląda na to jakby wcale nie przybyła:O)
    Może poprzestano na odnotowaniu w książce interwencji i notatnikach
    służbowych policjantów.