  • Data: 2002-12-18 13:28:32
    Temat: Re: weksel
    Od: "Pablo" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ar5kgi$bph$1@news2.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kreska" <k...@s...lex.pl> napisał w wiadomości

    > Miesiac temu na grupie pl.praca.dyskusje byla dyskusja na temat zagrozen
    > zwiazanych z wekslem in blanco. Temat juz zniknal z grupy, ale wyslalam
    Twoj
> [...]
    > Mowiac inaczej: trudno w interesach znalezc wyzsza forme zaufania do
    > kontrahenta, niz podpisanie mu weksla in blanco.
    > Dlatego nie bardzo widze mozliwosc znalezienia tu jakiegos haczyka.
    > Zastanawiam sie, czy jest w tym wszystkim cos optymistycznego. Przychodza
    mi
    > do glowy tylko 2 rzeczy:
    > -jesli suma nie jest duza, to jest to tylko niska cena za doswiadczenie,
    > ktore moze uchronic zainteresowanych przed powaznymi klopotami w
    > przyszlosci,
    > -jesli suma jest duza, to ... przypominam ze w Polsce nie idzie sie do

    Proponowalbym poczekac na nakaz zaplaty. Nastepnie wniesc sprzeciw od nakazu
    zaplaty w post. nakazowym i podczas dlugiego i zmudnego procesu powolujac
    wszystkie mozliwe dowody ( wtym przede wszystkim osobowe - swiadkow) starac
    sie ustalic jaka kwote mial weksel zabezpieczac, moze uda sie cos wywalczyc

    Paweł